Muokkasin tätä torstaiaamuna, kun oli vähän kiireellä kirjoitetun oloinen.


Se on mustaa ja valotonta tai haaleaa ja väritöntä tai häikäisevää kuin sateenkaari !



Kävin eilen omahoitajalla ! Nih !
Juteltiin tunti ja se MTT:n sakki eli mun hoitohenkilöstöni tuli siihen tulokseen, että se Pitkäänniemeen meno olis käynyt mulle liian raskaaksi. Siinä oli taustalla niin monta stressitekijää, että siitä sinne menosta olis ollut mulle enemmän haittaa kuin hyötyä. Joten se vaihtoehto haudattiin.

Oon saanut paljon tukea ja ymmärrystä teiltä ja esim. tänään sain tällaisen tekstiviestin yhdeltä YSP 1:n aikaiselta ystävältäni, joka muutti viime viikolla tänne Herwoodiin:



"Olet tärkeä myös minulle ! Kuule mä suutun sulle ja mullaksi muutun jos sulle tapahtuis jotakin !
Ja se on ilikiän näkööstä jos mä alan häjyylemähän. Tuun sulle hupulaiseksi aina kun elämä pudottaa köppääseen kuoppahan ja aina kun se hymyilee. Mä oon sun följys.
Aina !  :)  "



Arvatkaas mistäpäin Suomenmaata tää mun ystäväni on kotoisin ?


Kuvaa http://d21c.com/AnnesPlace/Spring2/Sflower2a.gif ei voida näyttää, koska se sisältää virheitä.



Niinkuin viime viikolla mainitsin, niin nyt on ollut vähän parempi olo. Jotakuinkin viikon verran. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin tää alkaa eittämättä muistuttaan hypomaniaa. Oon pääsiäisen aikana siivonnut kuin mielipuoli  (no, sehän mää oon) !

Vanha kansa sanoo, että laiska töitään lukee, mutta mää listaan ne nyt ihan muista syistä:
  • vaatehuoneen oon tyhjentänyt kaikesta tavarasta ja järjestänyt ihan kokonaan uuteen uskoon
    • takeille ja mun pitkille iltapuvuilleni  (joo, mulla on semmosiakin) sellaiset vetoketjulliset, "oikeat" pukupussit
  • vaatekaappini  (joita on kaksi isoa, kattoon asti ylettyvää, liukuovellista) tyhjentänyt ja järjestänyt vallan uuteen järjestykseen
  • makkarini kirjahyllyt ja kaikki laatikostot järjestänyt uudelleen
  • pakannut 2-3 isoa laatikollista tavaraa muutamalle blogiystävälle lähetettäväksi
  • kerännyt jätesäkillisen tavaraa Pelastusarmeijaan
  • hommannut muoviset säilytyslaatikot mm. kengilleni (enää 28 paria, aikaisemmin niitä oli 60-70 paria) ja olka- yms. laukuilleni (16 kpl), kasseja en edes laskenut
  • pessyt kaikki petivaatteet sijauspatjoja ja päiväpeittoja myöten
  • tehnyt OIKEETA RUOKAA, esim. tänään perunamuusia ja paistettua maksaa ym.
    • mun viime aikainen ruoanlaittoni on nääs ollut lähinnä ruoan lämmittämistä uunissa
  • jne.

Niitä arvelluttavia piirteitä on sitten esim. nää:
  • nukun aika vähän. Öisin n. 4-5 tuntia ja senkin ihan lääkkeiden voimalla ja päivällä en saa nukuttua millään ilveellä.
  • teen kymmentä hommaa yhtä aikaa ja vaikka valmistakin tulee, niin se päätön pomppiminen hommasta toiseen on ihan älytöntä
  • käyn kylvyssä joka ikinen ilta, tai oikeastaan yö, tosi myöhään. Viikon "ennätys" on klo: 02.15.



Niin, että semmosta kuuluu nyt ja huomisesta ei oo tietoo. Tiedän kuitenkin ne omat manian merkkini ja osaan sit toimia sen mukaisesti jos/kun tarve vaatii. Tai ainakin nyt tuntuu siltä.

2708-240.jpg3651-240.jpg
3817-240.jpg

Meillä on nyt kaikki tavarat tällaisissa, tai vastaavissa, laatikoissa. Niitä on
jo ennestäänkin ollut paljon, mutta nyt on sitten vieläkin enemmän.
Juu ja kaikki muut ehdottomasti läpinäkyvissä, paitsi valokuvat.