Tää blogi nukkuu talviunta vai pitäiskö sanoa kesäunta.
No toivottavasti syksy-, talvi-, kevät-, kesä-, jne. unta. Toivon siis, että tämä olotila jatkuu eikä postauksia tulekaan. Sitähän se Liskosiskonikin toivoo:


liskosisko
kirjoitti 31.07.2009 - 01:16
tiedätkö, karhuseni, mikä on hienoa?

se että et ole päivittänyt tätä blogia pitkäään aikaan!!

olen niin iloinen ja hyvilläni puolestasi.



Tänään oli taas yhden ihmeen aika. Meikkasin.
Oon joskus aikaisemminkin maininnut, että se kuului siinä entisessä elämässäni ihan jokapäiväisiin puuhiin, mutta lääkkeitten myötä se sitten jäi, koska kädet alkoi täriseen.
Silloin siinä ei auttanut itku, eikä hammasten kiristely. Kun se ei onnistunut, niin se ei onnistunut. Yritä nyt siinä sitten laittaa ripsiväriä kun kädet sheikkaa niin kuin parhaimmalla baarimestarilla.

Photobucket


Muutenkin ulkonäöstä huolehtiminen jäi ihan retuperälle ja nyt se tietysti ottaa päähän. Kerkesin niissä pahemmissa syövereissä repiin käteni ja jalkani niin kamalille ruville ja arville ettei oo hyvä tosikaan. Tosin oon jo jollain lailla hyväksynyt ne, kun eihän niitä poiskaan saa. Sen lisäksi painoo kerkes tuleen yli 40 kiloo liikaa.

Nyt sit onkin menossa kropanhellimisprojekti jonka on tarkoitus kestää kauan, mieluummin koko loppuelämän. Painoo oon jo vähän saanut pudotettua, liikuntaa oon lisännyt huomattavasti ja ruokavalioonikin taas muokannut.

Seuraava askel on meikkaamisen uudelleen aloitus. Siis ihan jokapäiväisen. Harmi vaan kun melkein kaikki meikkini on menneet vanhaksi. Uusien ostamiseen menee aika summa kun makuni on niin kallis, enkä viitsi alkaa testaileen mitään muita merkkejä. Kalliiksi sekin tulee jos ei ne sit sovikaan mun iholleni.



Tuolta muualta voi käydä lueskelemassa muita kuulumisia. Toivottavasti tänne ei jatkossakaan tule vuodatettavaa.



Hyvää kesän jatkoa kaikille !

Photobucket