Joo, päästäni.
Nyt mulla on tosi äkäinen kurkkutulehdus.

Paljon olis kirjoitettavaa, mutta nyt en vaan jaksa. Kaikenlaista on tapahtunut ja aiheitakin löytyy vaikka muille jakaa, mm. asumistuen takaisinperintäpäätös.


Valitus siitä päätöksestä täytyy tehdä. Kaikkinensahan se
juttu on ihan uskomaton. Yritän kirjoitella siitä perusteellisemmin, kunhan tää olo tasaantuu. Nyt särkee päätä ja väsyttää.

Kuunnelkaa. Carolalla oli mahtava ääni.
Niin, Katihan oli kans Carola fani.


       

Papu www
16.09.2008 - 12:14

Moi, ajattelin laittaa siule tähän yhden viisauden, minkä sain avioeroprosessin aikana, kun mietin oonko tehny virheen ja pitäiskö viel yrittää.
Silloinen kirjapitäjäni sanoi, että ihminen hakeutuu ennemmin tuttuun helvettiin ku uskaltautuu tuntemattomaan paratiisiin. Tuttuus siis tuntuu turvalliselta, vaikka se oiskin ihan perseestä. Ja voin sanoa, että oli niin oikeessa tää nainen. Jos oisin palannut, en olisi täällä missä nyt asun ja en olis koskaan tavannut tätä miun puoliskoani, enkä varmaan teillekään kirjottelis vaan olisin masennuksen syövereissä pysyvästi.
Jaksamista siule !

Kiitos Papu !
Mulla se ei ollut uskaltamisesta kiinni, olin yli puoli vuotta suunnitellut eroa. Suurin tuska siinä oli se, että tuntui kuin mua olisi petetty. Siis vedetty nenästä. Enkä tarkoita sänkysuhdetta.
Vaikka eron piti mulle, kaiken järjen mukaan, olla helpotus, niin se pudottikin mut ihan pohjamutiin. Siitä lähtien tää elämä on ollut mitään sanomatonta. Tää on tosi vaikea asia selittää.



1360521v9z61tjjye.gif


Mimosa www
16.09.2008 - 12:16

Vai oonon sinulla ollut sellainen suhde joka vei sinut huonoon kuntoon. Oliko se se suhde vai suhteen päättyminen?
Kun tunteet ovat voimakkaita, tunteiden ravistelun seurauksetkin ovat voimakkaita. Mutta senhän sinä tiedät. Voimia, Karhunen,voimia !


Kiitos sinullekin Mimosa !
Se oli sekä että. Suhde alkoholistiin oli tosi rankkaa ja vei ihan kaikki mun voimani ja tunteet oli todella voimakkaita. Tuntuu siltä, että sitä mukaan kun ikää tulee, niin tunteetkin voimistuu. Mulla vaan ei ole itsesuojeluvaistoa ollenkaan, joka johtuu tästä kaksisuuntaisesta. Heittäydyn kaikkeen ihan koko sielullani ja sydämelläni ja siinä voi käydä huonosti. Silloin kävi tosi huonosti.