Hyvä päivä, huono päivä, hyvä päivä, eikun huono päivä. Ihan peestä taas kerran.


1194352ug7bha687r.gif


Mua vainotaan, mää oon ihan varma siitä. Tai sitten imen itseeni, kuin pesusieni, kaiken maailman vastoinkäymiset.
En kai mää niin negatiivinen luonne ole, että ne siksi mua seuraa ja vainoo ? Vai oonko ?

Mää oon ilmeisesti päässyt elämästä liian helpolla ja nyt se kaikki lantatunkiotavara tulee kerralla niskaan.
Tänne vaan, täällä ne entisetkin on !
 
En oo jaksanut tätä(kään) tänne aikaisemmin kirjoittaa, kun tässä on ollut kaikenlaista hommaa noitten äiten asioiden kanssa. Tää nyt kumminkin on tällainen hölökohtanen  (hölö, hölö) juttu.

Sain Kelalta postia silloin kun olin siellä Vantaalla, liittyen mun (meidän) asumistukeen. Poitsu sen mulle luki puhelimessa ja
Kelan mukaan mulle on maksettu liikaa asumistukea lokakuusta 2006 lähtien, summa on  2 540, 30 euroa.
Täytyy myöntää, että pikkusen mää hermostuin.

Vein sinne vastineen eli Kela haluaa (noinkohan?) kuulla mun mielipiteeni asiasta ja tässä se mun vastineeni on noin niinku pääpiirteittäin. Ulkoasu on vähän erilainen.




472663b15imefkfu.gif



Tampere 13.8.2008
Anne Aa Apataa
Ookatu viisteist
33 Tampere
p. 040-



VASTINE TAMPEREEN KELALLE KOSKIEN ASUMISTUKENI TAKAISINPERINTÄÄ


Vastustan ehdottomasti sitä, että Kela perisi takaisin minulle ns. liikaa maksamansa asumistuet seuraavin perustein:

Tampereen Kelalla on ollut koko ajan, elokuusta 2005 LÄHTIEN, saatavilla kaikkien taloudessani asuvien (poikani se-ja-se ja minun) TARKAT tulotiedot.

Saan nykyisin Kelalta eläkkeensaajan asumistukea, aikaisemmin yleistä asumistukea, ja kuntoutustukea. Kelalla on myös koko ajan ollut tiedossa vakuutusyhtiö Varman maksaman etuuteni määrä.
Poikani saa Kelan maksamaa työmarkkinatukea, joten hänenkin tietonsa ja tarkat tulonsa yms. ovat ja ovat olleet varsin hyvin Kelan tarkistettavissa Kelan omista tiedoista.

Olen erittäin huolellisesti täyttänyt jokaisen asumistukihakemuksen ja jokavuotisen asumistuen tarkistamishakemuksen. Samoin kaikki muutkin Kelaan jättämäni hakemukset. Olen aina jättänyt hakemukset, mahdollisine liitteineen, suoraan Kelan toimistovirkailijalle käteen, joka on tarkastanut, että hakemukset on oikein täytetty ja niissä on tarvittavat liitteet.

En ole velvollinen maksamaan KELAN virkailijoiden virheistä tai tiedon puutteesta, johtuen se sitten kesälomista, sairauslomista, lyhyestä työkokemuksesta, työharjoittelujaksosta, yms. syistä.
Kaikki nämä em. kohdat osoittavat, että virhe on Kelan, eikä minun. En missään nimessä ota vastuuta Kelan omasta, virheellisestä toiminnasta, enkä näin ollen suostu maksamaan KELAN virheistä.


Lisäksi haluan tuoda esille seuraavat, asiaan liittyvät, seikat:

Sairastan parantumatonta ja erittäin vaikeaa pitkäaikaissairautta ja elän kuntoutustuella ja kansaneläkkeellä, eikä minun tuloni riitä kustantamaan Kelan tekemiä virheitä. Mielenterveyteni ei myöskään salli tällaisten asioiden kanssa painimista, semminkin kun ne johtuvat minusta riippumattomista syistä. Onko Kela valmis vastaamaan mahdollisista seuraamuksista ?
Sairauteni laadun ja vakavuuden voitte tarkastaa tiedoistani. Niistä löytyy kaikki psykiatrieni antamat B-lausunnot, jotka Kela on vaatinut kuntoutustukeni myöntämistä varten.

Miten ihmeessä ja minkä perusteella Kela voi vaatia tällaista vastinetta muutaman viikon sisällä ja vielä kesäaikaan ?
Olen huhtikuusta 2008 lähtien hoitanut rintasyöpää sairastavaa äitiäni Vantaalla. En siis ole päivittäin tai edes viikottain Tampereella. Lisätietoja äitini sairaudesta saatte Jorvin sairaalasta Espoosta ja Meilahden sairaalasta Helsingistä. Jos vaaditte todistuksia äitini sairaudesta, Kela on velvollinen ne myös kustantamaan. Niin myös kaikki muut kulut jotka tietojen luovuttamiseen liittyvät. Tosin terveystietojensa luovuttaminen, Tampereen Kelalle, on tietenkin äitini päätettävissä.



Tampereella 13.8.2008

____________________________




nimen selvennys

____________________________



472663b15imefkfu.gif





1056417x9h1fxl2k3.gif


Kyllä se kamelin selkä vielä katkee.