Päivähoitopäivä 2/30.


Kyllä se näköjään on niin, että oli sitä sitten töissä tai päivähoidossa, niin maanantai on maanantai. Onneks niitä ei oo kuin yksi viikossa. Aatelkaa nyt jos kaikki päivät olis niin kuin maanantaipäivät ? Kamalaa.

Tänään ei tapahtunut mitään, oli tosi uuvuttava päivä, kun se meni ihan istuskellessa. Onneks mulla oli sentään omahoitajan tapaaminen, muuten olis mennyt koko päivä ihan harakoille. Aloitettiin tekeen, tai siis mää tein ja omahoitaja ohjas, sellaista elämänjanaa mun elämästäni. Se alkaa syntymästä ja päättyy nykypäivään. Kun sen nyt saa ees jonkinlaiseen malliin, niin siinä on haastetta kerrakseen.

Tänään oli (olis ollut) se voimavararyhmä, mutta mää muistin, että mulla on just silloin omahoitajalle aika, enkä sit mennyt sinne. No, se omahoitajan aika oliskin ollut vasta sen jälkeen.


1434627dvrfgf0m06.jpg Voimavararyhmä
  • tarkastellaan oman elämän voimavaroja ja harrastuspuolta
Voimavarat on kyllä aikas paljon miinuksen puolella, jos nyt niin voi sanoa, ja niin on harrastuksetkin.

Sitten oli lounas ja sen jälkeen oli rentoutusryhmä, enkä mennyt siihenkään. Joten koko päivänä ei oikeen tapahtunut mitään.


1434627dvrfgf0m06.jpg Rentoutusryhmä
  • rentoutumista eri menetelmillä
    • jännitys-rentoutus, mielikuva ja musiikki
Tiedän jo nyt, että tähän en osallistu, koska nukahdan heti ja kuorsauskonsertti alkaa. Siinä metelissä ei kukaan muu sitten rentoudukaan. Samanlainen sopimus tehtiin viime kesänä YSP:illäkin. Tai siis mää tein. Se on helpompaa mulle, kun ei mun silloin tartte miettiä sitä, että häiritsenkö muita. Mua meinaan ärsyttää suunnattomasti, jos joku sanoo mulle, että:  "Herää ! Sää kuorsaat !"
Ihan niin kuin mää tekisin sen piruuttani. Mun kurkkuvärkkini on mennyt sököksi liiasta viinan juomisesta. No, höh ! Enhän mää juo viinaa.
Otetaas uusiks:
Mun kurkkuvärkkini on mennyt sököksi lukemattomien angiinoiden ja kurkkutulehdusten seurauksena. Non-ni, nyt se meni oikein.
Mää oon kuorsannut 15 vuotiaasta lähtien.



Päivähoitopäivän päätteeksi juotiin kahvit ja sit suunnistettiin kotio.
Tää hankala päivä oli ihan suoraa jatkoa viikonlopulle, se nimittäin oli ihan hirvee.
Siis viikonloppu. Olin lauantaina niin huonossa kunnossa, etten päässyt edes saunaan. En vaan pystynyt lähteen. Ja sauna on aina ollut mun hengähdyspaikkani. Itkin, itkin ja itkin, eikä siihen meinannut tulla mitään tolkkua. Se sama peli jatkui vielä tänäänkin ja oonkin nyt ihan puhki.

Kuinkaas puhki eräs lomalta sorvin ääreen palannut siniverinen sitten onkaan ?

606535ugnzsnbn4o.gif