Kun on omituinen, niin sitä on näköjään sitten kokonaisvaltaisesti.

Jostain ihan käsittämättömästä syystä mun maksa-arvoni on laskeneet. Joo, se on hyvä asia, vaikka se ei oikeestaan nyt mua jaksa innostaa.
Ne on olleet koko tän mun lääkitykseni ajan ihan omanlaisensa. Siihen ei ole selitystä keksineet mun psykiatrinit, ei sisätautilääkärit, eikä lääkefirmojen konsultit.


Nytkin oon syönyt samoja lääkkeitä viime elokuusta lähtien. Arvot on olleet tällaisia (viitearvot on suluissa):


P-ALAT    P-ASAT       P-GT     
(10-45)          (15-40)                (10-75)



14.8.          107                64                   

23.10.        105                69               191

13.11.          90                52               184
26.11.          88                51               167


v. 2008
12.2.          125                78               230      



Eilen otetut verikokeet antoikin sitten tällaiset tulokset:

23.6.            77                46               130




Noille mun maksa-arvoille ollaan naureskeltu mun psykiatrinikin kanssa. Eihän se mikään naurun asia olisi, mutta se onkin sellaista hirtehishuumoria. Kun vastaavaa arvojen heittelehtimistä ei oo ikinä tullut sille vastaan, sen paremmin kuin sille YSP:in osastolääkärillekään.
Eikä mulla oo elämäntavatkaan muuttuneet ja alkoholia en käytä tippaakaan.




J.K.
Tän aataminaikuisen näytön asetukset tai jotkut semmoiset on jotenkin pielessä. En saa millään tekstejä sovitettua oikeille paikoilleen. Toivottavasti ne ei teidän näytöissänne ole väärillä riveillä.
Kertokaa ihmeessä jos on.
Kuvien pitäisi olla paikoillaan, koska keskitän ne aina automaattisesti.
Uuteen näyttöön ei nyt oo varaa, mutta jos joskus sitten tulevaisuudessa.